Universiteit Maastricht - Faculty of Arts & Social Sciences
6 Maanden stilte na jouw aanmelding voor een nieuwe bachelor studie, hoe zorgen we eerder voor een digitaal welkom en minder late afhakers?
Pit Cultuurwijzer
Het ontwikkelen van beleid en inkoop van cultuureducatie is voor lager- en middelbaar onderwijs een behoorlijke opgave. Pit is de nieuwe organisatie die hiervoor een onafhankelijke loketfunctie vormgeeft.
A Lot Of
Ontwikkel een nieuwe huisstijl en online webshop voor het zustermerk van de fysieke kinderkledingwinkel Sjieke Boel in Maastricht.
VISTA College
Ontwikkel een nieuwe corporate website voor aankomende studenten die op een snelle en slimme wijze informatie over VISTA beroepsopleidingen kunnen vinden.
Kiempunt
Provincie Limburg heeft de ambitie om van Limburg een Agrofood topregio te maken. Hoe creëer je een (online) community die belangrijke stakeholders samen brengt en helpt innoveren?
Universiteit Maastricht: Faculty of Health & Psychology
Internationale Bachelor en Master wervingscampagne voor de Maastrichtse Health Campus.
Anti drugs campagne Provincie Limburg
Hoe maak je een doelgroep, die sceptisch en wantrouwend is naar alles wat van de overheid komt, bewust van de risico's van drugscriminaliteit?
BORN
Hoe maak je het professionele sportmerk Born toegankelijker voor amateursporters?
Universiteit Maastricht: Faculteit der Rechtsgeleerdheid
De klassieke bacheloropleiding Rechten kun je op zo veel plekken in Nederland volgen dat Maastricht vaak niet op de eerste plek staat.
ZOwonen
Hoe geef je een woningcorporatie een uitgesproken maatschappelijke rol en een empathisch gezicht?
Kracht in Zorg
De groei die Kracht in Zorg de afgelopen jaren doormaakte vraagt om een sterkere, authentieke positionering en branding.