Kracht in Zorg

De groei die Kracht in Zorg de afgelopen jaren doormaakte vraagt om een sterkere, authentieke positionering en branding.

Ontwikkel een nieuwe communicatieve koers en positionering die ons uniek en onderscheidend maakt.

  • Merkstrategie
  • Positionering
  • Branding
  • Website- en app development
  • Online en Interactief
  • Fotografie
  • Identity design
Disciplines

Strategie en aanpak

We kozen voor een positioneringstraject waarin we samen met Kracht in Zorg aan de slag gingen met de merkidentiteit, archetype branding en de positionering. Vanuit deze basis ontwikkelden we een creatieve campagne.

Vanuit de merkidentiteit en het geloof dat ieder mens gelijkwaardig is en behandeld zou moeten worden, kozen we voor het archetype van de 'Held'. Waarbij we de heldenstatus en de no-nonsense aanpak van Kracht in Zorg laden met het positioneringsstatement: Zorg met hartkracht. Onvoorwaardelijke aandacht en zorg is krachtig.

Onvoorwaardelijke aandacht en zorg is krachtig

Middelen

  • Positionering
  • Rebranding en huisstijl
  • Website
  • Documentaire serie

Resultaat

Een vernieuwde positionering en eigen gezicht dat Kracht in Zorg onderscheidend en aantrekkelijker maakt.

Wil je meer informatie over de case of wil je graag zelf aan de slag met je merk? Dat kan. Neem contact op met onze accountmanager Derk Zijlker en hij maakt graag tijd vrij voor een kennismaking.

Meer weten over deze case?