Ambulancezorg Limburg
Hoe breng je twee ambulancediensten met een verschillend DNA bij elkaar?
ZOwonen Jaarmagazine 2021
Exit saai jaarverslag, hallo sexy jaarmagazine!
Boels rental; campagne en commercial
Van machines naar mensen
Poppodium Nieuwe Nor
Hoe kunnen we poppodium Nieuwe Nor als hét vernieuwende en verbindende pop-platform van Parkstad herpositioneren?
Pit Cultuurwijzer
Het ontwikkelen van beleid en inkoop van cultuureducatie is voor lager- en middelbaar onderwijs een behoorlijke opgave. Pit is de nieuwe organisatie die hiervoor een onafhankelijke loketfunctie vormgeeft.
A Lot Of
Ontwikkel een nieuwe huisstijl en online webshop voor het zustermerk van de fysieke kinderkledingwinkel Sjieke Boel in Maastricht.
Kiempunt
Provincie Limburg heeft de ambitie om van Limburg een Agrofood topregio te maken. Hoe creëer je een (online) community die belangrijke stakeholders samen brengt en helpt innoveren?
Universiteit Maastricht - Faculty of Health & Psychology
Internationale Bachelor en Master wervingscampagne voor de Maastrichtse Health Campus.
Anti drugs campagne Provincie Limburg
Hoe maak je een doelgroep, die sceptisch en wantrouwend is naar alles wat van de overheid komt, bewust van de risico's van drugscriminaliteit?
Vidar
Hoe breng je vier verschillende organisaties met sociale voorzieningen, uit 3 verschillende gemeenten samen in één vernieuwde organisatie waarin alle stakeholders zich thuis en gehoord voelen?
BORN
Hoe maak je het professionele sportmerk Born toegankelijker voor amateursporters?
Universiteit Maastricht - Faculteit der Rechtsgeleerdheid
De klassieke bacheloropleiding Rechten kun je op zo veel plekken in Nederland volgen dat Maastricht vaak niet op de eerste plek staat.
ZOwonen
Hoe geef je een woningcorporatie een uitgesproken maatschappelijke rol en een empathisch gezicht?
Kracht in Zorg
De groei die Kracht in Zorg de afgelopen jaren doormaakte vraagt om een sterkere, authentieke positionering en branding.