Kiempunt

Provincie Limburg heeft de ambitie om van Limburg een Agrofood topregio te maken. Hoe creëer je een (online) community die belangrijke stakeholders samen brengt en helpt innoveren?

Mockus kreeg de vraag om een concept te ontwikkelen om bij te dragen aan het bouwen van een actieve en levendige agrofood community. Onderwijs, overheid en het bedrijfsleven helpen we elkaar vinden en kennis te delen om sneller en meer te innoveren als sector.

  • Branding
  • Website- en app development
  • Online en Interactief
  • Identity design
Disciplines

Strategie en aanpak

Mockus bedacht de merknaam, de identiteit, het communicatieplan en ontwikkelende het complete webplatform. In de website zit onder andere een kennisbank, een nieuwsplatform en een ledenomgeving waarin mensen uit de sector een profiel kunnen aanmaken en gemakkelijk met elkaar in contact kunnen blijven en informatie delen.

Drie jaar lang is Mockus verantwoordelijk voor alle content creatie en redactie van het platform. We beheren de website, nieuwsbrieven en alle social media kanalen.

Hoe creëer je een online platform dat belangrijke stakeholders samen brengt?

Middelen

Wil je meer informatie over de case of wil je graag zelf aan de slag met je merk? Dat kan. Neem contact op met onze accountmanager Derk Zijlker en hij maakt graag tijd vrij voor een kennismaking.

Meer weten over deze case?